loading...
فناوري آموزشي(اطلاعات معدن طلا هستند)
صلوات

درخواست عضويت در وبلاگ

باسلام خدمت بازديدكنندگان محترم

درصورت تمايل وبراي ارتباط بيشتر خواهشمندم در بخش عضويت سريع ثبت نام نماييد.

همين روبرو__________________________ اينجا

باتشكر

عليرضااكبرآبادي بازدید : 180 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)
در آبان ماه ۱۳۹۳ طی جلسه مطبوعاتی شهاب­ الدین غندالی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام نموده که حدود هزار میلیارد تومان بابت عملکرد ۹۳٫۶٫۳۱ به اعضا پرداخت شده است که بیانگر بازده بسیار ضعیف ۱۴ درصدی صندوق و با توجه به حجم بسیار بالای سرمایه در اختیار صندوق است.

 بقیه در ادامه مطلب
عليرضااكبرآبادي بازدید : 250 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

باسلام

نمونه سئوالات امتحانات نوبت هاي اول ودوم دبيرستان شاهد ابوذر غفاري نيشابور

پايه اول

دانلود فایل فشرده نمونه سئوالات دی ماه 92پایه اول

 

دانلود فایل فشرده نمونه سئوالات خرداد ماه 92پایه اول

 

 

نمونه سئوالات دی ماه 93پایه اول عمومی

 

پايه دوم

 

نمونه سئوالات دی ماه 92دوم تجربی

 

 

نمونه سئوالات دی ماه 92دوم ریاضی وبعضی دروس مشترک دوم

 

 

نمونه سئوالات دی ماه 93پایه دوم ریاضی

سئوالات مشترک در بخش دوم تجربی است

 

 

نمونه سئوالات دی ماه 93پایه دوم تجربی

دانلود فایل فشرده نمونه سئوالات خرداد ماه 92پایه دوم ریاضی

 

 

دانلود فایل فشرده نمونه سئوالات خرداد ماه 92پایه دوم تجربی

 

 

دانلود فایل فشرده نمونه سئوالات مشترک خرداد ماه 92پایه دوم ریاضی وتجربی

پايه سوم

نمونه سئوالات دی ماه 92سوم تجربی

 

نمونه سئوالات دی ماه 92سوم ریاضی

 

نمونه سئوالات دی ماه 93پایه سوم تجربی

 

نمونه سئوالات دی ماه 93پایه سوم ریاضی

سئوالات مشترک را از بخش سوم تجربی دانلود نمایید

پايه چهارم

 

نمونه سئوالات دی ماه 92چهارم تجربی

 

نمونه سئوالات دی ماه 92چهارم انسانی

 

نمونه سئوالات دی ماه 92چهارم ریاضی

 

نمونه سئوالات دی ماه 93پایه چهارم انسانی

 

 

نمونه سئوالات دی ماه 93پایه چهارم تجربی

 

 

نمونه سئوالات دی ماه 93پایه چهارم ریاضی

 

نمونه سئوالات مشترک دی ماه 93پایه چهارم

 

  • +
  • 1

khat1.jpg

((نابودی در انتظار شماست مگر این که خلاق و نوآور باشید.))

 

امروزه، تقریباً تمام کسانی که به دنبال توسعه و اصلاحات هستند در همه جای دنیا از آموزش و پرورش شروع می کنند.

 

كاربرد مديريت در زندگي

 

معرفي بيوريتم و كاربرد آن در زندگي

 

عزیزانم چگونه می‌توانیم از آب‌های ایران بهتر نگهداری و استفاده کنیم؟

عليرضااكبرآبادي بازدید : 138 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)
نام و نام خانوادگي : مدرسه فرزانگان 3 مشهد
صندوق پستي : farzan3.sch@gamil.com
تلفن تماس : 05138785555
متن پيام : به نام خدا به : از: دبیرستان دوره دوم فرزانگان 3 با سلام احتراما به اطلاع می رساند ، دبیرستان فرزانگان 3 مشهد در نظر دارد باهمکاری اداره سمپادوتعدادی ازعلاقه مندان دومین همایش شیمی پژوهان جوان را با محوریت موضوع آب وتحت عناوین زیربصورت کشوری درمقطع متوسطه دوم در اردیبهشت ماه 94 برگزار نماید . لذا خواهشمند است ضمن اطلاع رسانی مناسب به دانش آموزان و همکاران محترم ترتیبی اتخاذ گردد که زمینه شرکت فعال دانش آموزان فراهم گردد. محورها و عناوین همایش : آب وقرآن -آب و فناوری های نوین -آب و فرهنگ -آب و محیط زیست -آب وکشاورزی -آب وسلامت -آب روش های بهینه مصرف -آب و ایده های برتر - شیمی آب - آب وراهکارهای نو و ابتکاری - آب و توسعه پایدار شهری و روستایی - آب ومعماری و... قالب های قابل ارائه : مقاله - طرح و ایده مزایا: جوایز 10 میلیون ریالی برای ایده های برتر 1 - لوح تقدیر2- جوایز نفیس و ارزنده 3- تندیس طلایی همایش 4- چاپ آثار برتر 5- ارائه آثار برتر به پارک علم وفناوری وزارت نیرو و سازمان آب جهت حمایت و تشویق وثبت اختراع 6- تقدیر از دبیران و اساتید راهنما دانش آموزان عزیز وهمکاران محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی همایش www.cysf3.com مراجعه نمایند. شماره تماس: 09155582708 (دهنوی)
عليرضااكبرآبادي بازدید : 687 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

به نام خدا

در خصوص مشكل بوجود آمده در سايت آموزشگاهsh6ab.irمتاسفانه اين مشكل مربوط به سرور مي باشد كه آخرين پيگيري قرار شده تا 72ساعت آينده مشكل برطرف شود.

ضمنا در همين وبلاگ اخبار مهم اطلاع رساني مي شود.

سپاس

عليرضااكبرآبادي بازدید : 135 جمعه 12 دی 1393 نظرات (1)

نامه ی سرگشاده ی جمعی از معلمین سبزوار به رئیس جمهور

رئیس جمهور محترم!

با تشکر از حضرت عالی جهت اجرای طرح نظام سلامت و تبریک به جامعه ی زحمتکش پرستاران عزیز، به خاطر اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، و تشکر از این که مقوله ی سلامت جسمانی مردم در اولویت برنامه های دولت قرار گرفته است. شکی نیست سلامت روحی و روانی جامعه نیز از جایگاه بالایی برخورداراست. چرا که به اعتراف اکثر پزشکان؛ مشکلات روحی و عصبی؛ ریشه ی بسیاری از بیماریهاست. همه واقفیم جامعه ی معلمان و خانواده هایشان و نیز جمعیت دوازده ونیم میلیونی دانش آموزان (بدون احتساب خانواده هایشان) بیش از یک چهارم جمعیت کشور را تشکیل می دهند و عدم آرامش روحی معلمان چه لطمه ای به پرورش نسل آینده کشور می زند. لذا توجه به دغدغه های معلمین می تواند در تأمین این مقوله مؤثر واقع شود.

متن زیر بخشی از خواسته ها و سؤالات و درد دل های اکثریت معلمین کشور می باشد که با زبانی ساده و به دور از تعارفات و ملاحظات مرسوم آمده است قبلاً بابت آن عذر خواهیم.

جناب رئیس جمهور!

امروزه اداره ی زندگی و تأمین هزینه های کمر شکن آن برای اکثر معلمین شاغل و بازنشسته غیر ممکن شده و اکثریت آن ها خسته از بی عدالتی و تبعیض و شرمنده ی همسر و فرزندان خود می باشند.

رئیس جمهور محترم

خود می دانید زمانی که قیمت دلار از ۱۲۰۰تومان به ۳۵۰۰تومان و تورم هم به ۴۵درصد رسید، قدرت خرید ما معلمین نصف و حتی به یک سوم کاهش یافت و هزینه های زندگی سرسام آور شد.

هزینه هایی که بنا بر اعلام اخیر بانک مرکزی در یک خانواده ی تهرانی ۳۵میلیون ریال و یک خانواده ی شهرستانی ۲۵میلیون ریال برآورد شده است.

جناب رئیس جمهور!

چند ماه قبل، لایحه ی نظام رتبه بندی معلمان به دلیل بار مالی در مجلس تصویب نشد اما اخیراً قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری اجرا شد که به موجب آن حداقل حقوق پرستاران بدون احتساب کارانه و حق شیفت و پاداش و مزایای دیگر یک هیجده میلیون ریال تعیین و حکم آن ها از اول آبان۹۳ اجرایی شده است همچنین کارانه ی ماهیانه آن ها از ۲میلیون ریال به ۴میلیون ریال افزایش یافت.

حال از حضرت عالی این سؤال را داریم که چطور می شود این طرح با وجود پرسنل زیاد پرستاران عزیز بار مالی آن تأمین شد؟ چرا این طرح احتیاج به مجوز مجلس نداشت، اما طرح رتبه بندی معلمان دارد؟

آقای رئیس جمهور!

یک معلم؛ نه کارانه ی ماهیانه دارد نه اضافه کار، نه حق مسکن دارد و نه حق ایاب و ذهاب، نه حق مأموریت دارد و نه حق شیفت، نه بن خرید کالا دارد و نه کمک های غیر نقدی ماهیانه، نه پاداش آخر سال دارد و نه مانند شرکت های دولتی پاداش بستن حساب ها، نه مانند کارکنان زحمتکش بانک ها، وام های چند ده میلیونی با درصدهای پایین جهت خرید خودرو و آپارتمان دارد که در آخر خدمت هم تمام آن وام ها بخشیده شوند و در هنگام بازنشستگی صاحب چندین واحد آپارتمان و خودرو شود،

نه مؤسسات مالی و اعتباری همانند قوامین و حکمت ایرانیان و میزان که وام های متعدد با درصدهای پایین به پرسنل خود بدهند.

آقای رئیس جمهور!

ما معلمین فقط و فقط یک حقوق ثابت ماهیانه داریم که حداقل ۳میلیون ریال آن بابت انواع و اقسام بیمه های درمانی، تکمیلی، عمر و خودرو، بازنشستگی و مالیات، کسر می شود و البته یک عیدی ۵میلیون ریالی که به همه ی کارکنان پرداخت می شود و همچنین یک پوشه پر از تقدیر نامه های کاغذی مسؤولین، فرمانداران، استانداران و نمایندگان مجلس که در روز معلم اهدا می شود.

جناب رئیس جمهور!

مگر بین یک فوق لیسانس یا دکترای تخصصی در آموزش و پرورش با همنام خود در وزارت علوم چه تفاوتی است که میانگین حقوق این عزیزان در آموزش و پرورش ۱۵تا۲۰میلیون ریال با ۲۴ساعت موظف در هفته می باشد اما در آموزش عالی ۴۰ تا یکصد میلیون ریال با ۱۲ساعت موظف در هفته می باشد؟!

مگر تعطیلات ۳ماهه ی تابستان شامل اساتید محترم و زحمتکش دانشگاه نمی شود؟ مگر غیر از این است که در دانشگاه به دلیل داشتن دانشجویان شهرستانی چند هفته از اول ترم و چند هفته قبل از امتحانات و چند هفته قبل از عید و چند هفته بعد از عید کلاس ها تعطیل است؟

آقای رئیس جمهور!

دولتمردان گذشته و نمایندگان قبلی و فعلی مجلس معتقدند آموزش و پرورش مصرف کننده است و منبع درآمدی ندارد و یا این که پرسنل آموزش و پرورش بسیار زیاد است حال ما این سؤال را داریم مگر وزارت علوم مصرف کننده نیست؟

مگر تعداد پرسنل نیروهای محترم نظامی و انتظامی و پرستاران و… کمتر از تعداد کل معلمین است؟

چرا همیشه آموزش و پرورش با کسری بودجه میلیاردی مواجه است؟

چرا یک بار در این ۳۰سال اخیر، در جراید و اخبار و رسانه ها و سایت های خبری از کسری بودجه وزارتخانه های دیگر دیده یا شنیده نشده است؟!

جناب رئیس جمهور!

چرا پاداش آخر خدمت یک بازنشسته ی فرهنگی باید یک دوم یا یک سوم دیگر کارکنان دولت باشد که آن هم به صورت قسطی طی چند سال به حساب آنان واریز شود که با احتساب تورم سال های اخیر ارزش آن به مرور زمان نصف شود اما پاداش دیگر کارکنان دولت به صورت یک جا به حساب آن ها واریز شود و با این پاداش می توانند در شهرستان ها یک آپارتمان تهیه کنند و یا برای دوران بازنشستگی شغلی دست و پا کنند.

جناب رئیس جمهور!

ما معلمین؛ فراموش شده ایم نه فقط در دولت شما که در دولت های قبلی هم و ضع به همین منوال بوده است تا کی چشم و گوش خود را در برابر این همه تبعیض ببندیم؟ کارد به استخوان ما رسیده است. صورتی برایمان نمانده که بخواهیم آن را با سیلی سرخ نگه داریم. اگر سمعکی از جنس انصاف باشد صدای له شدن و خرد شدن استخوان هایمان زیر چرخ هزینه های زندگی به گوش می رسد.

در پایان، جناب رییس جمهور، ما فقط خواهان رفع تبعیض بین کارکنان تحت امرتان هستیم و نیز خواستار اجرای سریع تر طرح رتبه بندی معلمان قبل از پایان سال و اعمال آن در حکم سال جاری هستیم. البته نه طرحی مانند طرح نظام هماهنگ پرداخت حقوق، که حقوق معلمان را با خودشان هماهنگ کرد و همچنین بیشتر دستگاه های دولتی خودرا از آن مستثنی کردند، و آن هایی که نتوانستند، فیش های مخفی برای پرسنل خود صادر کردند و نیز نه آن طرحی که معلمان برای رسیدن به مزایای آن، از هفت خوان رستم بگذرند، یا به جان یک دیگر بیفتند.

با تشکر

جمعی از معلمین سبزوار

*****

نحوه پر کردن فرم و ثبت امضا:

  • گزینه اول: نام
  • گزینه دوم: نام خانوادگی
  • گزینه سوم: رایانامه شما
  • گزینه چهارم: کد پرسنلی شما

در انتها گزینه‌ی ثبت را کلیک نمایید.

 

نامه ی سرگشاده ی جمعی از معلمین سبزوار به رئیس جمهور

1,971 signatures

این نامه را به اشتراک بگذارید:

   

عليرضااكبرآبادي بازدید : 126 دوشنبه 24 آذر 1393 نظرات (0)

به نام خدا

با عذر خواهي از تمامي اساتيد وهمكاران بزرگوار شايد اين فايل پي دي اف بسيار ابتدايي باشد ،كه در همين جا عذرخواهي مي كنم.

چون در آستانه امتحانات نوبت اول قرار داريم  وهمكاران بايد سئوالات را خودشان طرح كنند .

وهرچقدر در طراحي سئوالات دقت بيشتر ي انجام شود ،آزمون از روايي و پايايي بيشتري برخوردار خواهد بود.

پيشنهاد مي شود به منظور طراحي بهتر و آسانتر سئوالات ،در ابتدا يك فوتر براي فرمت اوليه سئوالات خود (كه در آن بخش سربرگ وبارم و...)در نظر گرفته شده است را طراحي نمايبم تا راحت تر بتوانيم سئوا لات را در آن تايپ كنيم.

بك نمونه سربرگ  خام با تعاريف فوق در زير  قابل دريافت مي باشد.با كليك كردن در قسمت بالاي فرم وفعال شدن فوتر آن مي توانيد آن را ويرايش نموده وتغببرات دلخواه را انجام دهيد.

 

دريافت فايل سربرگ  word

 

براي تايپ سئوالات رياضي كه اشاره كوتاهي در فايل شده است مي توان از نرم افزارهاي ديگري مانند:

MathType .- نرم افزار تایپ فرمول های ریاضی

و

Efofex FX Equation

دريافت فايل PDF

عليرضااكبرآبادي بازدید : 192 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)
به نام خدا

در خصوص این جزوه موارد زیر مدنظر است:
از تمامی دانش آموزان در نیمسال اول امتحان قوانین ومقررات ورزشی مربوط به پایه ی خود گرفته می شود که بارم آن 4نمره است.
پایه اول: قوانین ومقررات فوتسال
پایه دوم:قوانین ومقررات هندبال
پایه سوم:قوانین ومقررات  والیبال

ضمناجزوه دانشی مربوط به هرپایه، برای دانش آموازنی است که به دلیل مشکلات خاص از امتحان عملی معاف شده اند.
دریافت فایل

عليرضااكبرآبادي بازدید : 120 شنبه 22 آذر 1393 نظرات (0)

موضوع: مديريت منابع انساني

 

در ادبيات نوين مديريت، مديريت سرمايه هاي انساني از جمله مفاهيمي است كه بيشترين سهم را به خود اختصاص داده است ،شايد دليل اهميتش نيز به مهم بودن سرمايه انساني بستگي داشته باشد. زيرا سرمايه هاي انساني در بين ساير سرمايه ها از ارزش و اهميت ويژه اي برخوردار مي باشد. سرمايه انساني تنها سرمايه اي است كه با مصرف علاوه بر اينكه كاهش نمي يابد بلكه بر اساس تجاربي كه كسب مي نمايد اثر فزايندگي نيز خواهد داشت.

 

مزيت ديگر سرمايه هاي انساني بر ساير سرمايه هاي سازمان اين است كه استفاده و بكارگيري ساير سرمايه ها بستگي به سرمايه هاي انساني دارد بهترين و با ارزشترين سرمايه ها و دارائيها بدون سرمايه انساني قابليت استفاده نخواهد داشت. امروزه مهمترين مزيت رقابتي سازمانها نه در حوزه تجهيزات بلكه در حوزه انسانها است سازمانهايي كه سرمايه هاي فكري و انساني مناسبي داشته باشند در ميدان رقابت نسبت به ساير رقبا برتري خواهند يافت، زيرا سرمايه هاي انساني ارزشمندتر و برتر از هر سرمايه ديگري در سازمانها محسوب مي شوند. سازمانهايي كامروا خواهند بود كه بتوانند از اين سرمايه ها بطور موثر در جاي خود استفاده نمايند و با افزايش انگيزه و توانايي آنها سازمان خود را تعالي بخشند.

 

براي ارتقاي بهره وري سرمايه هاي انساني مكانيزمها و روش هاي مختلفي وجود دارد از قبيل نظام مديريت مشاركتي، نظام پذيرش و بررسي پيشنهادات و غيره به هر ميزان كه مشاركت اين سرمايه در اهداف و وظايف سازماني بيشتر شود ميزان كارايي و اثر بخشي سازماني نيز بهبود خواهد يافت .

 

چرا برخي از جلسات سازماني با سكوت مطلق برگزار مي شود؟ هيچكس اظهار نظر نمي كنند؟ و به بيان ايده ها ونظرات نمي پردازند؟ چرا برخي از كاركنان همواره از مشكلات و نارضايتي ها دم مي زنند ولي بر زبان نمي آورند ؟ دلايل سكوت سازماني چيست؟ آيا سكوت سازماني خوب است يا بد؟ سكوت سازماني چه تاثيري در سازمان دارد؟ چرا با وجود استقرار نظام پيشنهادات در سازمانها، پيشنهاداتی از سوي كاركنان مطرح نمي شود؟

 

سکوت سازمانی (Organizational Silence)‏ پدیده‌ای جديدي است که در آن کارکنان سازمان به دلايل  متفاوت از اظهار نظر در رابطه با  مشكلات سازمان خودداري و امتناع ورزيده وسکوت می‌کنند. سکوت علامتي براي بیماری سازماني محسوب مي شود و مدیران باید عامل اصلي آن را ردیابی و برطرف نمایند. بی توجهی به این موضوع می‌تواند سبب سكون و حتی مرگ سازمان شود.

 

با توجه به نوع انگيزه كاركنان سكوت در سازمانها به 3 دسته زير قبل تقسيم بندي است :

 

۱- سكوت مطيع : انگيزه اين نوع سكوت كناره گيري، تسليم بودن و رضايت دادن به هر چيزي است .

 

۲- سكوت تدافعي : انگيزه اين نوع سكوت خود حفاظتي است يعني علت سكوت كارمند در سازمان ترس است .

 

۳- سكوت دوستانه: انگيزه اين نوع سكوت علاقه به ديگران و ايجاد فرصت براي نشر يك مساعي مي باشد.

 

دلايل سكوت مطيع :

 

۱- باور داشته باشدكه صحبت كردن بي فايده است .

 

۲- از توانايي هاي شخصي خود براي نفوذ در شرايط، نا مطمئن باشند .

 

دلايل سكوت تدافعي :

 

۱- به دليل آشفته شدن افراد

 

۲- ايجاد پيامد هاي منفي براي خود فرد

 

دلايل سكوت دوستانه :

 

۱- سود بردن از نظرات ديگران

۲- خودداری از ارائه اطلاعات به دلايل سري و محرمانه بودن

 

عوامل ایجاد کننده سکوت سازمانی :

 

اما پدیده سکوت سازمانی پدیده ای چند بعدی است و از چند جهت قابل بررسی می باشد. از جمله می توان دلایل و عوامل سکوت سازمانی به شرح زیر دسته بندی نمود:

 

۱-     عوامل مدیریتی

 

۲-     عوامل سازمانی و محیطی

 

۳-     عوامل گروهی

 

۴-     عوامل فردی

 

عوامل مديريتي:

۱- باورهاي ضمنی مديران نسبت به سكوت سازماني

 

۲-  اقدامات مديريتي

۳- سبك رهبري مديريت سازمان

 

۴-ترس از بازخورد منفي

 

۵-تفاوتهاي جمعيت شناختي مابين كاركنان و مديريان

 

۶- ايجاد جو بي اعتمادي و سوء ظن در سازمان

 

عوامل سازماني :

 

۱- سكون شغلي

 

۲- سياستها و ساختارهاي سازماني

 

۳- فقدان مكانيزم باز خورد از پايين به بالا

 

۴- تصميم گيري متمركز

 

عوامل فرهنگی، اجتماعي و گروهي :

 

۱- همنوايي با جمع ( انطباق با گروه )

 

۲- گروه اندیشی

 

۳- اثر بخشي فرهنگ آداب و رسوم خانواده بر نحوه ارتباط فرزندان با بزرگتر ها

 

عوامل فردي :

 

۱- حفظ موقعيت كنوني

 

۲- بي اعتمادي و بد بيني به مدير

 

۳- احساس ناتواني در ايجاد تغيير

 

۴- ترس از ارائه نظرات و بيان مشكلات

 

۵- مصلحت انديشي

 

پيامد هاي سكوت سازماني :

 

۱-  محدود شدن داده ها و اطلاعات

۲- عدم تجزيه و تحليل ايده ها و بديل هاي تصميم گیری

۳- كاهش اثر بخش تصميم گيري 

 

۴- كاهش توانايي سازمان براي شناسايي و اصلاح اشتباهات

 

۵- تضعيف تعهد و عرق سازمانی و اعتماد كاركنان

 

۶-  احساس عدم كنترل كاركنان

 

۷-  كاهش انگيزش کارکنان و افزایش نارضايتي

 

۸- ناهماهنگي شناختي كاركنان

 

۹- كاهش مشاركت و خلاقيت در بين كاركنان

 
عليرضااكبرآبادي بازدید : 123 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

به نام خدا

کسب مقام سوم  در رشته ی زبان وادبیات فارسی رادر جشنواره جوان خوارزمي - بخش دانش آموزي به دانش آموز عزیز سید هادی موسوی وخانواده محترم تبریک عرض می کنم.
دریافت اطلاعات بیشتر

عليرضااكبرآبادي بازدید : 102 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

در چین بدلیل تعداد زیاد دانش آموزان و جلوگیری از تقلب ، امتحانات پایان ترم معمولا در فضای باز برگزار میشود. فاصله بین صندلی ها نیز بسیار زیاد است .

عليرضااكبرآبادي بازدید : 229 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

تعریف اول:

اقدام پژوهی یا معلم پژوهنده ، رویکردی آموزشی و پژوهشی است که هدف از آموزش و بکارگیری آن حل چالشها و مسائلی است که معلمان در حین عمل و به ویژه طی فرآیند یاددهی-یادگیری با آن مواجه می شوند.یعنی معلم به شیوه ای علمی و پژوهشی در فرآیندی نظام مند ، ضمن تمرکز بر چالشهای پیش رو ، با پرورش فرضیاتی درباره آنها در ذهن خود ، به جمع آوری اطلاعات درباره آنها پرداخته و آنها را به آزمون بگذارد و بدین وسیله ضمن دسترسی به راه حلهای مناسب و بکارگیری آن ، به حل مشکلات و موانع موجود بپردازد و بهسازی فرآیند آموزش ، به تحقق یادگیری مناسبتر و مطلوبتر دست یابد

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • صندوق سرمایه گذاری پارس گستر
  • محسن رناني
  • شركت تعاوني سپهر اقتصاد مهرانديشان نيشابور(سامان فرهنگيان نيشابور)
  • استفاده از اینترنت جهت پیش بینی آب هوا در ورزشهای طبیعت
  • شركت سرمايه گذاري توسعه عمران فرهنگيان نيشابور
  • بازار فرهنگيان
  • وبسايت فروش چيني
  • آرمان شهرفرهنگ وادب
  • نمايش پروازهاي چارتري
  • روبوخلاق
  • يزرگترين مرجع دانلود رايگان تحقيق،پروژه ومقالات دانشجويي
  • وبلاگ قدیمی فنا.ری آموزشی (علیرضااکبرآبادی)
  • ساخت بنر آنلاين
  • اسكين فا
  • سبزوارنگار(مجله اينترنتي)
  • آموزش پاورپوينت
  • ثروت يار(راهنماي سرمايه گذاري در بورس)
  • تبدیل pdf به word
  • سهام و سهامداری آری بورس بازی هرگز
  • تالار بورس ايران
  • تالارمجازي برس ايران(شبيه سازي معاملات)
  • اداره آموزش دوره متوسطه نظری (خراسان رضوی)
  • هزارويك آهنگ
  • مریم بورس (سیگنال خرید - فروش - نگهداری)
  • سهام پدیده شاندیز
  • دانلود اطلاعات(علی حشمتی)
  • نرم افزار
  • ترفندهای کامپیوتری(بیتوته)
  • یادداشتهای پراکنده آقا معلم
  • سايت تخصصي دانلوددرايور
  • مرکزآموزش مجازی دانشگاهیان
  • متمم(محل توسعه مهارت هاي من)
  • بازاريابي
  • وبسايت رسمي محمدرضاشعبانعلي(بازاريابي)
  • الزامات مديريت كارگاه كامپيوتر مدارس
  • كلينيك مجازي مديريت ومديريت وبازاريابي ايرانيان(دكترعليرضاحداديان)
  • سايت جالب ومتنوع
  • دبیرستان پسرانه تیزهوشان دبیرستان هاشمی نژاد
  • دبيرستان دخترانه تیزهوشان فرانگان 5(فاتح)
  • آموزش كلاس اول ♥خانم هلالي♥(معلم صابر)
  • سامانه معرفي وبلاگهاي معلمين كشور
  • سایت نقاشی
  • حکیمانه (ادبیات ایران وجهان )
  • خانه خلاقیت
  • وبسایت رسمی عرفان نظرآهاری
  • انجمن قاریان شهرستان نیشابور
  • وبلاگ تخصصی اکسل \"مدرسه اكسل\" (محمدگلچين حق)
  • گروه دانشجويان كامپيوتر(دانشگاه صنعتي بيرجند)
  • لحظه هاي فيروزه اي
  • سواد اموز مهر_نغمه ی مهر2
  • نغمه مهر
  • به كلاس دوم خوش آمديد(عبدالله قرونه اي)
  • وبلاگ صالح
  • سامانه ثبت نام دانش آموزی وزارت آموزش وپرورش(سناد)
  • پايگاه اطلاع رساني ويژه ي مدارس هوشمند
  • بزرگترین وب بانک نمونه سوالات امتحانی مدارس ایران
  • اداره كل آموزش وپرورش خراسان رضوي
  • پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش
  • دبیرستان شاهد ابوذر غفاری نیشابور(متوسطه دوم)
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    كدام موضوعات سايت را بيشتر مي پسنديد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 251
  • کل نظرات : 110
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 441
  • بازدید سال : 8,446
  • بازدید کلی : 130,477