loading...
فناوري آموزشي(اطلاعات معدن طلا هستند)
صلوات

درخواست عضويت در وبلاگ

باسلام خدمت بازديدكنندگان محترم

درصورت تمايل وبراي ارتباط بيشتر خواهشمندم در بخش عضويت سريع ثبت نام نماييد.

همين روبرو__________________________ اينجا

باتشكر

عليرضااكبرآبادي بازدید : 147 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (2)

 

کارهای گرافیکی تروکمن

 
خلاقیت در ترکیب عکس و نقاشی

تروکمن (Troqman) یک هنرمند فرانسوی ساکن آمستردام است که با نقاشی روی دفترچه‌های باطله و رها کردن آن در جاهای مختلف شهر، می‌کوشد با تصویرسازی، معنای تازه‌ای به چیدمان‌های قدیمی و تکراری روزمره در اطراف ما بدهد.

او از پاریس تا دوبی و هند، به دنبال نقاطی می‌گردد که نیازمند “دفترچه‌ها” و “تصاویر تکمیلی” او باشند.

می‌توانید سایت او را هم در این آدرس ببینید.

.بقيه در ادامه مطلب

عليرضااكبرآبادي بازدید : 105 جمعه 07 فروردین 1394 نظرات (0)

داستان زندگی طاهره جوان از زبان خودش

 

جهت دیدن فیلم و عکسهای ملاقات خانم طاهره جوان با مهندس علی زارعی اینجا کلیک کنید

جهت دانلود مصاحبه رادیویی خانم طاهره جوان اینجا کلیک کنید

بقيه در ادامه مطلب

عليرضااكبرآبادي بازدید : 151 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (2)

مجموعه آثار بسیار جالب هنرمند خلاق اهل چک Tomas Vitanovsky که همه آنها را از قطعات اتومبیل و موتور سیکلت های قدیمی و بدردنخور به وجود آورده است.

تصاویر را در ادامه مطلب مشاهده فرمایید

عليرضااكبرآبادي بازدید : 210 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (0)

هنرمند ژاپنی به نام ماکائون این اسباب بازی های منحصر بفرد را طراحی و اجرا کرده است. او برای ساخت این عروسک های فلزی ، از قوطی های نوشیدنی های دور ریخته شده استفاده کرده است. طرح های او شامل عروسکهای محبوبی همچون باز لایتر ، وودی و شخصیتهای کارتونی است. در ادامه آثار او را خواهید دید.

عليرضااكبرآبادي بازدید : 110 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

هنر نمایی با خوراکی ها

این غذا های خوشمزه و زیبا توسط هنرمند اوکراینی به نام دارینا کوسار تزئینشده اند. او با ایده های جالب وعده های غذایی زیبا و ساندویچ هایی با اشکال مختلف ایجاد نموده است.

بقيه درادامه مطلب

عليرضااكبرآبادي بازدید : 110 جمعه 26 دی 1393 نظرات (2)

پارک دومنظوره در اتریش

این پارک در داخل رودخانه گرونر سی درستیریا اتریش واقع شده. در فصل زمستان عمق این دریاچه به یک یا دو متر می رسد و پارک زمستانی " ستیرا" از آن ظاهر می شود و عاشقان بازی و ورزش به این پارک می آیند و به تفریح و پیاده روی می پردازند. اما در آغازفصل بهار وبالارفتن درجه حرارت هوا برفها در ارتفاعات به تدر یج آب می شود و به درون این رودخانه یا پارک می ریزد و این پارک زیبا را تا ارتفاع 12 متربه زیر آب می برد. این دریاچه رنگ سبز خود را از درخت ها و گیاهان سبز پارک می گیرد. دمای آب این دریاچه در فصل بهار بین 4تا 8 درجه سانتیگراد است. در فصل بهار این دریاچه بیشتر مورد توجه غواص ها برای تماشای درختان وگل ها در زیر آب قرار دارد ، ولی با آمدن فصل زمستان و ظاهر شدن دوباره پارک این دریاچه با استقبال مردم روبرو خواهد شد.

بقيه در ادامه مطلب

عليرضااكبرآبادي بازدید : 120 جمعه 26 دی 1393 نظرات (1)

شاید فکر کردید این تصاویر را ناسا از طریق ماهواره ها و تجهیزات پیشرفته فضایی تهیه کرده است. اما کاملا در اشتباهید. این عکس ها همگی توسط یک دوربین عکاسی ساده خانگی گرفته شده اند. آن هم نه توسط فضانوردان بلکه یک یک پسر جوان با نام رابرت هریسون . او با بستن دوربین عکاسیش به یک بالن کوچک و فرستادن دوربین به هوا توانسته این عکس های بی نظیر را ثبت کند. دوربین طوری تنظیم شده که هر 5 دقیقه یک عکس بگیرد. در کنار دوربین یک چتر نجات و یک دستگاه ردیاب GPS هم قرار داده شده تا در نهایت با ترکیدن بالن بخاطر عبور از لایه های جو بتواند دوربین به سلامت به پایین برسد. این جوان پس از فرود بالن با استفاده از ردیاب GPS موقعیت فرود آن را پیدا کرده و به دوربینش رسیده و عکس های خارق العاده آن را بر روی اینترنت منتشر کرده است.

عليرضااكبرآبادي بازدید : 149 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

ال دیابلو ، رستورانی عجیب

ساحل علم : در یکی از جزایر اسپانیا با نام لانزاروته رستورانی وجود دارد که غذا های خود را توسط حرارت تولید شده از فعالیت های آتشفشانی در زیر زمین که از درون سرواخ هایی روی سطح زمین بیرون میزنند درست می کند،این رستوران که توسط César Manrique ساخته شده است یکی از جاذبه های توریستی اسپانیا محسوب میشود.

عليرضااكبرآبادي بازدید : 110 پنجشنبه 25 دی 1393 نظرات (0)

دومین نیروگاه خورشیدی عظیم در اسپانیا

نیروگاه 11مگاواتی خورشیدی که دردل بیابونای نزدیک سویا، مرکز بخش خودگردان اندلس بزرگترین سایت خورشیدی خارج از ایالات متحده است. کارفرما دولت اندلس و طراحی‌اش با یه شرکت بین‌المللی آمریکایی- اسپانیایی که در ضمن مالک نیروگاه هم هست، اجرا هم یه شرکت انگلیسی به عهده دارد. تمرکزنور خورشید باعث بالا رفتن دما روی برج شده و مخزن آبآن را به جوش میآورد. از بخار ایجاد شده برای بحرکت در آوردن توربین ها استفاده خواهد شد.

بقيه در ادامه مطلب

عليرضااكبرآبادي بازدید : 115 پنجشنبه 25 دی 1393 نظرات (0)

جشنواره گل و گیاه های غول پیکر هاروگیت

یکی از دیدنی ترین نمایشگاه های گل و گیاه در دنیا نمایشگاه سالانه هاروگیت است. این نمایشگاه هر ساله در ماه سپتامبر در بریتانیا برگزار میگردد. این جشنواره برای شکرگزاری از شروع فصل جدید کشاورزی برگزار میشود .جالبترین بخش این نمایشگاه بخش گیاهان غول پیکر است .

بقيه در ادامه مطلب

عليرضااكبرآبادي بازدید : 192 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

اسباب بازی های خوردنی

اگر از ان دسته والدینی باشید كه همیشه نگران خوردن اسباب بازی ها توسط كودكتان هستید كافیست از این وسایل و قالب های جالب خریداری كنید. با این قالب ها میتوانید شیرینی هایی درست كنید كه همانند اسباب بازی قابل سرهم كردن هستند و كودك نیز هر وقت اراده كند میتواند آنها را بخورد.

بقيه در ادامه مطلب

عليرضااكبرآبادي بازدید : 115 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)


خانه ای پر از گل

این پیرزن انگلیسی 26 سال است که از کار بازنشسته شده است. در این مدت خود را با گل و گیاه سرگرم کرده است. علاقه او به گل و گیاه به حدی بوده که تمام خانه اش را پر از گل و گیاه های رنگارنگ کرده است.

عليرضااكبرآبادي بازدید : 245 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (1)

تازه شده مثل مدرسه هاي ما تازه!!!!!!!!!!!!!!!!!!خنده

مدرسه ای با سقف سبز

به تازگی مدرسه ای به نام ” بولون بیلانکورت ” در شهر پاریس فرانسه، فضای سبزی را بر روی سقف خود ایجاد کرده است.این فضا سبز منظره زیبا و جالبی را به این مدرسه داده است.در ادامه تصاویری از این مدرسه را مشاهده خواهید کرد.

بروبه ادامه مطلب

عليرضااكبرآبادي بازدید : 111 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

دشتی مملو از گلخانه در اسپانیا

در جنوب شرقی شهر ” آلمریای ” واقع در کشور اسپانیا ، یک دشت منحصر بفرد قرار دارد.در این دشت حدود ۲۶ هزار هکتار از اراضی، به احداث گلخانه اختصاص داده شده است.

عليرضااكبرآبادي بازدید : 115 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)



پرینتری که جوهر ندارد
در دوران کودکی حتی بیرون انداختن مدادهای کوچک شده هم برای برخی از ما رنج آور بود. به طوری که هفته ها از همان مداد ها استفاده می کردیم. اما نظرتان در مورد استفاده از مدادهای مستعمل و کوچک به جای جوهر پرینتر چیست؟ البته یادمان باشد که این پرینتر هنوز یک ایده است و به مرحله تولید نرسیده!
این پرینتر به جای تونر، جوهر، ریبون یا هر چیز دیگه از مغز مداد برای چاپ مطالب استفاده می کند. در واقع این چاپگر مدادهای کوچک و شکسته شما را گرفته و پس از خرد کردن آنها، مغز مداد را از پوسته چوبین آن جدا کرده و از آن به عنوان کارتریج استفاده می کند.
از جالب ترین نکات این پرینتر می توان به پاک کن داخلی آن اشاره کرد، که می تواند کل متن چاپ شده به روی یک کاغذ را که دیگر به آن نیازی ندارید پاک کند، که باعث کاهش مصرف کاغذ و در نتیجه کاهش قطع درختان نیز خواهد شد. از طرفی استفاده از این پرینتر باعث سهولت در غلط گیری اسناد و نوشته ها می شود (ناسلامتی با مداد نوشته شده اند!).

عليرضااكبرآبادي بازدید : 95 جمعه 19 دی 1393 نظرات (0)

عليرضا اكبرابادي
اين يك بنر توليد شده با استفاده از سايت بنر آنلاين مي باشد

روي تصوير كليك كنيد وبه سايت مورد برويد وعضو شده واز امكانات آن مانند نمونه استفاده نماييد.

عليرضااكبرآبادي بازدید : 114 جمعه 19 دی 1393 نظرات (1)

ابتکار جالبیه ...
دیگــه لازم نیــست بـــــرا همــــه تـــوضیح بـــدی چـــی شـــده

وقتی اتفاقی برات می افته یا بیماری، یکی از مشکلات اینه که باید برای همه از سیر تا پیاز توضیح بدی چی شده!

عليرضااكبرآبادي بازدید : 103 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

چراغ خواب اله کلنگی این چراغ خواب بیسیم توسط طراح گرجستانی به نام نیکولاس بیکر طراحی شده. این هنرمند که یک دانشجو در رشته طراحی صنعتی است این چراغ خواب را به گونه ای طراحی کرده که نه تنها بدلیل استفاده از باطری هیچ سیمی ندارد بلکه هیچ کلیدی هم برای خاموش و روشن کردن ندارد و برای روشن کردن آن کافیست همانند اله کلنگ آن را به چپ یا راست بخوابانید.

عليرضااكبرآبادي بازدید : 213 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (2)

وسایل جالب مخصوص پارک های بازی کودکان

رکت طراحی و تولیدی مونسترام استدیو وسایل و بازی های کودکانه برای پارک های بازی کوچک طراحی می کند. این شرکت در سال 2012 توانست جایزه بهترین طراحی را از آن خود کند. تعدادی از وسایل جالب طراحی شده توسط این شرکت را در ادامه این آلبوم از طراحی صنعتی مشاهده میکنید.

عليرضااكبرآبادي بازدید : 120 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

اتوبوسی که با مدفوع انسان کار می کند

اتوبوسی که با مدفوع انسان حرکت میکند! +عکس

اتوبوسی که با مدفوع انسان حرکت میکند,سوخت این اتوبوس، که با چهل صندلی در سرویس حمل مسافر بین شهرهای بریستول و باث در غرب بریتانیا به کار گرفته شده، منحصرا از گاز بیومتان تامین می‌شود که با پردازش پسمانده غذایی و فضولات انسان به دست می‌آید.

اتوبوسی که با مدفوع انسان حرکت میکند! +عکس

از این اتوبوس با عنوان یک وسیله نقلیه دوستدار محیط زیست یاد شده است که می‌تواند مسافتی تا سیصد کیلومتر را با یک باک پر از گاز بیومتان بپیماید.

 

این مقدار گاز حاصل فضولات تولیدی پنج نفر در طول یک سال است.

 

شرکت اتوبوسرانی شهر تفریحی باث این اتوبوس را برای حمل مسافر بین مرکز شهر و فرودگاه شهر بریستول به کار گرفته است.

 

گاز بیومتان مورد نیاز در تاسیسات پردازش فاضلاب شهر بریستول تهیه می‌شد که به شرکت آب و فاضلاب جنکو تعلق دارد که برای این وسیله نقلیه نام “بیوبوس” را انتخاب کرده است.

 

محمد صدیق، مدیر شرکت جنکو گفته است که خودروهای گاز سوز نقشی مهم در بهبود کیفیت هوا در شهرهای بریتانیا ایفا می‌کنند اما بیوبوس این امتیاز را هم دارد که نیروی محرکه آن را خود مردم ساکن محل تامین می‌کنند و شاید بعضی از مسافران هم به تولید سوخت آن کمک کرده باشند.

اتوبوسی که با مدفوع انسان حرکت میکند! +عکس

سرویس بیوبوس هر ماه حدود ده هزار مسافر را جابجا خواهد کرد. یکی از مقامات محلی گفته است که این اتوبوس “در زمانی مناسب” به راه افتاده زیرا در نظر است سال آینده بریستول عنوان “پایتخت سبز اروپا” را دریافت کند.

 

شرکت پردازش فضولات بریستول هر سال حدود ٧٥ میلیون متر فضولات و ٥٥ هزار تن پسمانده غذایی را پردازش می‌کند و در حال حاضر، هر سال ١٧ میلیون متر مکعب گاز بیومتان تولید می‌کند که برای تامین سوخت مورد نیاز ٨٥٠٠ خانه کافی است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • صندوق سرمایه گذاری پارس گستر
  • محسن رناني
  • شركت تعاوني سپهر اقتصاد مهرانديشان نيشابور(سامان فرهنگيان نيشابور)
  • استفاده از اینترنت جهت پیش بینی آب هوا در ورزشهای طبیعت
  • شركت سرمايه گذاري توسعه عمران فرهنگيان نيشابور
  • بازار فرهنگيان
  • وبسايت فروش چيني
  • آرمان شهرفرهنگ وادب
  • نمايش پروازهاي چارتري
  • روبوخلاق
  • يزرگترين مرجع دانلود رايگان تحقيق،پروژه ومقالات دانشجويي
  • وبلاگ قدیمی فنا.ری آموزشی (علیرضااکبرآبادی)
  • ساخت بنر آنلاين
  • اسكين فا
  • سبزوارنگار(مجله اينترنتي)
  • آموزش پاورپوينت
  • ثروت يار(راهنماي سرمايه گذاري در بورس)
  • تبدیل pdf به word
  • سهام و سهامداری آری بورس بازی هرگز
  • تالار بورس ايران
  • تالارمجازي برس ايران(شبيه سازي معاملات)
  • اداره آموزش دوره متوسطه نظری (خراسان رضوی)
  • هزارويك آهنگ
  • مریم بورس (سیگنال خرید - فروش - نگهداری)
  • سهام پدیده شاندیز
  • دانلود اطلاعات(علی حشمتی)
  • نرم افزار
  • ترفندهای کامپیوتری(بیتوته)
  • یادداشتهای پراکنده آقا معلم
  • سايت تخصصي دانلوددرايور
  • مرکزآموزش مجازی دانشگاهیان
  • متمم(محل توسعه مهارت هاي من)
  • بازاريابي
  • وبسايت رسمي محمدرضاشعبانعلي(بازاريابي)
  • الزامات مديريت كارگاه كامپيوتر مدارس
  • كلينيك مجازي مديريت ومديريت وبازاريابي ايرانيان(دكترعليرضاحداديان)
  • سايت جالب ومتنوع
  • دبیرستان پسرانه تیزهوشان دبیرستان هاشمی نژاد
  • دبيرستان دخترانه تیزهوشان فرانگان 5(فاتح)
  • آموزش كلاس اول ♥خانم هلالي♥(معلم صابر)
  • سامانه معرفي وبلاگهاي معلمين كشور
  • سایت نقاشی
  • حکیمانه (ادبیات ایران وجهان )
  • خانه خلاقیت
  • وبسایت رسمی عرفان نظرآهاری
  • انجمن قاریان شهرستان نیشابور
  • وبلاگ تخصصی اکسل \"مدرسه اكسل\" (محمدگلچين حق)
  • گروه دانشجويان كامپيوتر(دانشگاه صنعتي بيرجند)
  • لحظه هاي فيروزه اي
  • سواد اموز مهر_نغمه ی مهر2
  • نغمه مهر
  • به كلاس دوم خوش آمديد(عبدالله قرونه اي)
  • وبلاگ صالح
  • سامانه ثبت نام دانش آموزی وزارت آموزش وپرورش(سناد)
  • پايگاه اطلاع رساني ويژه ي مدارس هوشمند
  • بزرگترین وب بانک نمونه سوالات امتحانی مدارس ایران
  • اداره كل آموزش وپرورش خراسان رضوي
  • پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش
  • دبیرستان شاهد ابوذر غفاری نیشابور(متوسطه دوم)
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    كدام موضوعات سايت را بيشتر مي پسنديد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 251
  • کل نظرات : 110
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 416
  • بازدید سال : 8,421
  • بازدید کلی : 130,452